Specjalista ds. Marketingu:

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie strategii oraz planów marketingowych firmy,
  • Zarządzanie budżetem marketingowym,
  • Realizacja projektów marketingowych związanych ze wsparciem sprzedaży i budowaniem relacji z klientami (w tym e-commerce),
  • Tworzenie treści marketingowych (content marketing, www), materiałów reklamowych i promocyjnych oraz współpraca przy tworzeniu ofert handlowych,
  • Świadome wybieranie narzędzi i zasobów do osiągania celów marketingowych, analiza kluczowych wskaźników efektywności prowadzonych działań,
  • Organizacja wydarzeń firmowych, szkoleń oraz spotkań,
  • Nadzór nad magazynem materiałów reklamowych i prowadzenie dokumentacji,
  • Współpraca i nadzór nad podwykonawcami (agencje marketingowe, studia graficzne etc.),
  • Zarządzanie programem lojalnościowych dla klientów,
  • Dbałość o estetykę i spójność komunikacji marketingowej i wizualnej we wszystkich kanałach,
  • Wysyłka cyklicznego newsletteru do klientów firmy.

Wymagania:

  • Wymagane minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Znajomość e-commerce oraz e-marketingu,
  • Znajomość obsługi komputera oraz programów do wysyłki newsletteru (np. FreshMail),
  • Kreatywność oraz nastawienie na pracę w zespole,
  • Znajomość platform i systemów marketingowo-sprzedażowych,
  • Doświadczenie w pracy z platformami online,
  • Samodzielność i inicjatywa w działaniu.

Mile widziane:

  • Doświadczenie w realizowaniu kampanii performance marketingowych,
  • Wiedza na temat działań w social media,
  • Znajomość programów graficznych.

Pracodawca oferuje:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy o pracę oraz motywujący system premiowy,
  • Przyjazną atmosferę środowiska pracy,
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
  • Dofinansowanie zajęć sportowych.

CV należy przesłać na adres mailowy mborowiak@therm.pl