GWARANCJA I REKLAMACJE
Poniżej przesyłamy listę producentów do których Państwa Klienci powinni zgłaszać bezpośrednio reklamacje zakupionych produktów. Wynika to z wewnętrznych procedur producentów. Dodatkowo, dzięki temu reklamacje będą szybciej rozpatrzone.
ARMATURA KFA:
Zgłoszenia reklamacyjne przyjmowane poprzez formularz na stronie internetowej: https://kfa.pl/pl-PL/serwis/zglos-reklamacje Instrukcja zgłoszenia reklamacyjnego: pobierz >>
Inne uwagi są przyjmowane mailowo: serwis@kfa.pl, kontakt telefoniczny 800 433 334.
CAPRICORN:
Zgłoszenie przyjmowane mailowo: aleksandra.g@capricorn.pl, kontakt telefoniczny 881 913 776.
ELEKTROMET:
Zgłoszenia przyjmowane mailowo: serwis@elektromet.com.pl – firma wysyła serwis bezpośrednio do klienta. Telefony kontaktowe: +48 77 471 08 17, +48 77 471 08 75, +48 77 471 08 77.
GEBERIT:
Zgłoszenie reklamacyjne przyjmowane poprzez formularz na stronie internetowej: https://serwis.geberit.pl/SerwisOnline
IDEAL STANDARD:
Zgłoszenie przyjmowane mailowo: serwisISPolska@idealstandard.com, należy przesłać formularz reklamacyjny (pobierz >>).
KOŁO:
Zgłoszenie reklamacyjne przyjmowane poprzez formularz na stronie internetowej: https://serwis.geberit.pl/SerwisOnline
PURMO (RETTING HEATING):
Zgłoszenie przyjmowane mailowo: witold.kajzerek@rettigicc.com, należy przesłać formularz reklamacyjny (pobierz >>), kontakt telefoniczny 32 42 22 807 wew. 168.
TERMASOL (FIRE ANGEL):
Reklamowany produkt należy odesłać do producenta na adres: TERMASOL sp. z o.o., Krakowska 87, 40-391 Katowice. Kontakt telefoniczny: 605 765 322, 32 307 32 20.
POZOSTALI PRODUCENCI:
W przypadku innych producentów należy przesłać podpisany i zeskanowany formularz reklamacyjny na adres mailowy: reklamacje@therm.pl (pobierz formularz >>). Kwestie przesłania lub odbioru reklamowanego produktu zostaną ustalone indywidualnie.